Inhoudsopgave
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Stuur ons een e-mail via hulp@patris-health.nl om uw retourzending te voltooien.
Terugbetalingen
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we een e-mail naar je om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We brengen je ook op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag binnen een bepaald aantal dagen automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via hulp@patris-health.nl.
Ruilen
We ruilen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail via hulp@patris-health.nl en wij regelen de omruilingl.
Retourneren
Om je product te retourneren, neem je contact met ons op via help@patris-health.com voor retourinstructies.
Afhankelijk van waar je woont kan de duur variëren voordat je omgeruilde product bij je is.
Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen
We begrijpen dat je erop vertrouwt dat de producten die je bij ons koopt aan je verwachtingen voldoen. Als ze om wat voor reden dan ook niet presteren zoals gewenst, verwachten we niet dat je betaalt. Je kunt het product dat je hebt gekocht behouden en het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. We verwachten echter wel dat je eerlijk bent bij het aanvragen van een terugbetaling, net zoals wij eerlijk tegen jou zijn.
Hulp nodig?
Als je vragen hebt over terugbetalingen en retourzendingen, kun je contact met ons opnemen via e-mail op hulp@patris-health.nl of per telefoon op +386 30 347 400 (alleen in het Engels).